Zawieszenie gwintowane - ZABEZPIECZENIE NA ZIMĘ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcinusr
    Classic
    • 2018
    • 0

    Zawieszenie gwintowane - ZABEZPIECZENIE NA ZIMĘ

    U mnie od 3 lat nastawy nie ruszane.
    Po roku na przeglądzie u gazownika podłączenie do kompa - OK + wymiana filtrów.
    W tzw. międzyczasie zakupiłem interfejs, zapisana konfiguracja i zrzuty ekranowe.
    Po 2 latach - wymiana filtrów i sprawdzenie, co tam komp pokaże - bez zmian

    Zresztą, jakby coś się działo, to by było czuć podczas jazdy, albo check engine by świeciło, też VCDS pokaże, że np. coś z korektami jest nie tak itp.
  • marcinusr
    Rider
    • 2014
    • 275

    #2
    Zawieszenie gwintowane - ZABEZPIECZENIE NA ZIMĘ

    Tak, wiem, jest milion takich tematów. Ale w żadnym nie znalazłem pełnej odpowiedzi, albo po prostu porady byly nietrafione.

    W jaki sposób mogę zabezpieczyć gwint przed solą, wodą itp? Uczulam, że komentarze typu 'niech stoi w garażu' albo 'wyjmij zawieszenie wsadz serie' możecie odpuścić

    Smar miedziany odpada - większość poleca a nie mają pojęcia o reakcjach.
    Pokrowce - jedni zachwalaja, inni mówią ze syf. Jeśli pokrowce to jakie? No dobra, a co z tyłem?
    Taśmy - a co z wulkanizacja kleju? Jeśli juz wybrać taśmę to jaką i jak to okleic? Cała kolumnę?
    Strecz - nie wyobrażam sobie zeby owinąć kolumnę tak dokładnie żeby nic się nie dostało do środka, zresztą woda dostanie się do środka i po robocie, dodatkowo będzie słabo wyglądało i nie wiadomo jak z wytrzymałością.
    Smar grafitowy - do tego jestem najbardziej skłonny. Duża wytrzymałość. Z niczym nie reaguje. Czy coś do tego czy sam smar wystarczy? Spray czy zwykła forma?
    Owijanie szmatami itp. - nie wiem dlaczego ludzie to robią, pozostawiam bez komentarza.

    Mam nadzieje ze znajdę odpowiedz w pełni zadowalająca i bez problemu moje zawieszenie przetrwa zimę a ja przestanę się martwić. Na pewno nie tylko mnie przyda się taka kompleksowa pomoc.

    Pozdrawiam
    [O1] GOLD MODE ON

    Komentarz

    • _Mucha_
      Classic
      • 2014
      • 10

      #3
      Znam ludzi którzy bynajmniej sam gwint kleją izolacją i jeżdżą tak , a po zimie odklejasz i odpada brud cały.

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #4










        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        Pracuję...